Posted by
SBTVC
• 11.06.09 09:00 am


My name is Carlos. I am from Montreal and I am the author of the webcomic “Belooga Joe”.

My name is Carlos. I am from Montreal and I am the author of the webcomic “Belooga Joe”.

I have strips both in English and in French.

Here are some of them:

(Click to enlarge)

There is a new one everyday at beloogajoe.blogspot.com.

Thank you,

-CARLOS


Comments
  1. brooklynchimp says:

    the mental note joint was comedy!

  2. zlur says:

    Meh.

  3. Zippy says:

    I take it this is a labor of love because I can’t see you making a cent off this crap.

  4. Peeny Paps says:

    So much better than any of the Sunday Funnies on this site.

  5. lester says:

    why would he have the in french? is he going to france or something. that makes no sense whatsoever

  6. Tobes says:

    Verrry goooz

  7. Deadbeatmanchief says:

    @lester: He’s from Montreal dumbass. Holy shit people are fucking retarded.

    I enjoyed it. Gimme more.

  8. JuCÍFEUR says:

    C’est pas mal…

  9. just a cunt hair away says:

    well aren’t these shitty. everything from the title, to the “art”, to the content licks taint. they’re about as funny as i thought the quebecois would be. fuck that pepsi loving, asshole filled, wannabe french province.

  10. Simpatico says:

    You really nailed the whale conversational tone.

  11. lester says:

    deadbeatmanchief- why do you know what language they speak in quebec? thats so random. that’s the most random fact I’ve ever heard in my life. they speak french in quebec.

  12. Fancypants says:

    I like.

  13. Beef says:

    Meh, mine are better.

  14. pish posh says:

    Oh, I get it! Whales don’t have thumbs.

  15. Dave Killa says:

    to “just a cunt hair away”
    Keep on masturbathing to pictures of you and go read a Garfield…
    That is funny stuff right there…but you can’t read it cause you know only one language…

    Who’s f$#@ng retarded ?

  16. Jabel Eustache says:

    to “just a cunt hair away”: Enough w/ the Timmins ONT Anti-Frog rhetoric. Stick to Cheetos bro! Criss depais.

  17. MissDaphne says:

    These are funny! (People need to find a way to register their affected bored indifference without resorting to the computer-generated chat-room inspired “Meh.”)

  18. Beef says:

    Meh, you’re a twat.

  19. Rodney says:

    I liked them

  20. whatever says:

    these shits were plain as hell. not pure crap, but not funny enough to make a laughing sound arise from my being. my unimportant rating based purely stuff that doesnt matter to anyone is 5/10.

  21. Enthused says:

    Finally someone sees the world according to the way I do. Dear Carnage: keep-em coming!


Leave A Reply